Прес-релізи

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» вибрала новий медіа-агентство

14.04.2011, 16:03
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» вибрала новий медіа-агентство13 квітня, 2011, Київ - завершився відкритий тендер на стратегічне планування і закупівлю реклами на телебаченні для ТМ «Фокстрот» і ТМ «FoxMart» на період з квітня 2011 по квітень 2012 року. Переможцем оголошено медіа-агентство «Оптимум Медіа Україна».

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» — найбільший український рітейлер побутової техніки — поставила мету оцінити якість пропозицій та ідей медійних агенцій, а також їх здатність вирішити поставлені перед компанією маркетингові завдання.

Тендер було оголошено 2 лютого і проходив у два тури.

У фінал конкурсу вийшли 5 провідних медіа-агентств України: «Mindshare Україна», «Initiative», «Оптимум Медіа Україна», «Aiti» і «Media Activity».

Медіа-агентство «Оптимум Медіа Україна» вперше виграло тендер на обслуговування компанії «Фокстрот. Техніка для дому». Протягом останніх трьох років «Фокстрот» співпрацював з агентством «Mindshare Україна».

Наталія Твердохліб, керівник відділу маркетингових комунікацій компанії «Фокстрот. Техніка для дому»:
- Ми задоволені процедурою і результатами тендеру. У нас була хороша можливість порівняти пропозиції на ринку і вибрати найкраще. Вийшли у фінал агентства показали високий рівень професіоналізму. Для нас, як для замовника, важливо бачити, що медіа-агентство не тільки грамотно оперує медіа-показниками, але і розуміє маркетингові цілі і специфіку клієнта, а також здатна надавати ефективні медіа рішення. Ці складові були основними при виборі компанії, якій ми довіримо супровід ТМ «Фокстрот» і «FoxMart».

Олександр Співак, керівник відділу по роботі з клієнтами, медіа-агентства «Оптимум Медіа Україна»
- З досвіду участі в медійних тендерах, можу сказати, що тендер „Фокстроту” був добре організований: умови були прозорі для всіх учасників, а завдання – чітко поставлені. Це допомогло нам зрозуміти очікування клієнта і сформулювати якісна пропозиція. «Фокстрот» гідно оцінив розроблену нами стратегію комунікації, ефективність запропонованих оптимізацій і міжнародний досвід роботи нашого агентства.

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» була заснована в 1994 році і на сьогоднішній день є безумовним лідером ринку України і Молдови з роздрібного продажу побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Частка ринку кінцевого споживання БТиЭ становить понад 20% в Україні, і більше 15% в Молдові. Станом на 13 квітня 2011 року компанія налічує 198 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому» і 39 гіпермаркетів «FoxMart». Компанія представлена в 102 обласних і районних центрах України; загальна торговельна площа об'єктів становить більше 200 000 кв. м. З вересня 2010 р. компанія «Фокстрот. Техніка для дому» є членом «Euronics» - найбільшої закупівельної групи побутової електроніки, представленої в 30 європейських державах.

Оптимум Медіа Україна – медіа-агентство повного циклу. Працює на українському ринку з 2001 р. За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, «Оптимум Медіа Україна» входить в групу найбільших медіа-агентств. Ключові клієнти «Оптимум Медіа Україна»: Henkel Group, Mars-Wrigley, McDonald’s, Visa та інші.
Переглядів: 4197


Читайте також



Відгуки

Не допускаються загрози, образи, а також посилання на інші ресурси.

Використовуйте кнопки соціальних мереж для того, щоб не вводити ім'я. Коментарі від авторизованих користувачів більш помітні і мають вищий рейтинг.
X

Скарга на коментар

Що не так?
Ваша скарга прийнята і буде розглянуто найближчим часом.
Підписка на новини

Підписавшись на розсилку новин від КредитДепозит, ви зможете отримувати всі свіжі новини прямо на Вашу поштову скриньку.